Обережно, зона брехні: інформаційна агенція “Погляд” поширює неправдиву інформацію

Нещодавно інформаційна агенція “Погляд” опублікувала недостовірну інформацію, яка вводить в оману читача, відносно ситуації з автозаправкою в Ірпені. Утім, журналісти помилково звинуватили у надзвичайній ситуації компанію, яка не має жодного відношення до даної будівлі. Про це йдеться в повідомленні інформаційного порталу “Моя Київщина” з посиланням на заяву будівельної групи “Сінергія”.

 

Як повідомляється, на сторінці інтернет-ресурсу інформаційної агенції “Погляд”, була опублікована новина під назвою “Заправка Сінергія, побудована на заплаві Ірпеня, розвалилась після двох днів дощів“. У відео-сюжеті журналісти назвали власником цієї заправки ТОВ “Будівельна група “Синергія”. Проте, як виявилося, ця інформація є неправдивою.

 

“ТОВ “Будівельна група “Синергія” не має жодного відношення до АГЗС розташованої на земельній ділянці з кадастровим номером 3210900000:02:015:0023, площею 0,1 га, на якій розміщено “автомобільний газозаправний пункт зріджених газів” (АГЗП) з технічним приміщенням. Виходячи з інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно стало відомо, що власником земельної ділянки з кадастровим номером 3210900000:02:015:0023, площею 0,1 га та розміщеного на ній об’єкту нерухомого майна, а саме: автомобільного газозаправного пункту зріджених газів (АГЗП) з технічним приміщенням є Товариство з обмеженою відповідальністю «СІНЕРГІЯ 1991» код ЄДРПОУ 38639171. Цей факт також підтверджується інформацією з Державного земельного кадастру про право власності та речові права на земельну ділянку з кадастровим номером 3210900000:02:015:0023″, – говориться у повідомленні компанії”, – йдеться в повідомленні.

 

Крім того, ці дві компанії мають різне походження. Якщо одним із засновників та керівником ТОВ “Будівельна група «Синергія” є депутат Ірпінської міськради Ігор Оверко, то засновниками ТОВ “СІНЕРГІЯ 1991” є іноземні громадяни. Оскільки компанія є офшорною і встановити реального власника доволі складно.

 

Окрім того, у цих двох компаній різне місце реєстрації, що також викликає сумніви у правдивості позиції інформаційної агенції “Погляд”.

Закладка Постоянная ссылка.

Комментарии закрыты